فیلم تجاوز سرهنگ ابراهیم کوچکزایی به دختر 15ساله چابهار!

فیلم تجاوز سرهنگ ابراهیم کوچکزایی به دختر 15ساله چابهار! و تجاوز فرمانده انتظامی چابهار 1401 و فرماندار چابهار کوچکزایی کشته شد در ادامه مطلب.

سرهنگ ابراهیم کوچکزایی ، فرمانده انتظامی چابهار به یک دختر 15 ساله چابهاری تجاوز کرد که بعدا کشته شد حال فیلم تجاوز کوچکزایی منتشر شده است.

بدین منظور شبکه های مجازی معاندان و ضد انقلاب خبری را تحت عنوان تجاوز یک مقام انتظامی چابهار به دختر ۱۵ ساله بلوچ را منتشر کردند تا از این طریق و با جریحه دار کردن احساسات جامعه اهل سنت بویژه جوانان آنان را به میدان برای ایجاد آشوب بکشانند.

گروهک‌های ضد انقلاب که عمدتا در خارج از کشور بسر می‌برند و همواره با بمباران تبلیغات و انتشار خبرهایی نادرست سعی در کشاندن جامعه اهل سنت به میدان آشوب را دارند تلاش کردند تا شاید این بار مردم سیستان و بلوچستان را در چابهار به خیابانها بکشانند و در شبکه های مجازی خودشان از علما، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، اساتید دانشگاهیان، بزرگان طوایف، ریش سفیدان و صاحبنظران جامعه اهل سنت خواستند تا نسبت به این مساله واکنش نشان دهند و پای آنان را به میدان اعتراضات باز کنند.

هر چند که در این میان برخی افراد ناآگاه بدون تحقیق و بررسی لازم به اظهار نظر در این مورد پرداخته و با انتشار مطالبی در فضای مجازی آب به آسیاب دشمن ریختند.

با ما همراه باشید.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!