حقوق بهمن ماه فرهنگیان کی واریز میشود ۳۰ بهمن ۱۴۰۱

حقوق بهمن ماه فرهنگیان کی واریز میشود ۲۹ بهمن ۱۴۰۱و  علت تاخیر در پرداخت حقوق فرهنگیان و زمان واریز شدن حقوق بازنشستگان کارکنان آموزش پرورش در ادامه مطلب.

مدیریت ایران چطور طی تماس و پیگیری موضوع زمان واریز حقوق فرهنگیان بازنشسته و آموزش و پرورش بهمن 1401، مسئول روابط عمومی به ما اعلام کرد : “در مسیر  تأمین بودجه مورد نیاز، ابهاماتی برای دستگاه‌های مسئول پیش آمد که با نظر رئیس جمهور محترم، در دستور بررسی فوری نهادهای مسئول، برای رفع ابهام و حل مشکل قرار گرفت. برای پیشگیری از تأخیر بیشتر، پرداخت حقوق بر اساس احکام ماه قبل صورت خواهد گرفت. ”

امیدواریم حقوق فرهنگیان محترم و زحمتکش هر چه زودتر پرداخت شود و به مانند ماه های گذشته به روز آخر نکشد.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: ما دو نوع معلم در سراسر کشور داریم که یک نوع معلمانی هستند که از ما حقوق دریافت می کنند و نوع دیگر معلمانی هستند که علاوه بر حقوق خود، بابت کار اضافه ای که انجام می دهند، اضافه کار دریافت می کنند.

وی تأکید کرد: حقوق هیچ معلمی در سراسر کشور با تأخیر پرداخت نمی شود و همه معلمان آموزش و پرورش حقوقشان را سرموعد دریافت می کنند و آن میزانی که با تأخیر مواجه می شود، اضافه کار معلمان است.

مشاهده تاریخ واریزی شما با کد ملی

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: متأسفانه در کشور محدودیت منابع وجود دارد و سازمان برنامه و بودجه پرداخت اضافه کار این افراد را موکول به پرداخت حقوق کارکنان رسمی کرده است و البته به ما وعده داده اند که نسبت به پرداخت این مطالبات اقدام می کنند و ما هم پیگیر هستیم.

وی تصریح کرد: ۹۵ درصد از پولی که هر ماه بابت حقوق معلمان پرداخت می کنیم، بدون یک روز تأخیر است و ۵ درصد از میزان حقوق که با تأخیر پرداخت می شود، بابت اضافه کار آنان است که تلاش می کنیم این مشکل را هم برطرف کنیم.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!