نتایج قرعه کشی بهمن موتور ویژه مادران (اسفند 1401) | نتایج قرعه کشی لاماری طرح مادران (اسفند ۱۴۰۱)

نتایج قرعه کشی بهمن موتور ویژه مادران (دی ماه 1401) | نتایج قرعه کشی لاماری طرح مادران (دی ۱۴۰۱) | ثبت نام کوییک بدون قرعه کشی | قرعه کشی فیدلیتی طرح مادران

 

به گزارش گروه خبری نیوروز، طرح جدید فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو ویژه متقاضیان عادی، مادران و خودروهای فرسوده از دیروز آغاز شده و تا فردا سه شنبه 20 دی ماه ادامه خواهد داشت.

 

طرح جوانی جمعیت بهمن موتور

بر اساس اطلاعیه بهمن موتور در طرح حمایت از خانواده و جوانی فیدلیتی پرایم تیپ1 (5نفره) ، فیدلیتی پرایم تیپ1 (7نفره)  و دیگنیتی پرستیژ در رنگ‌های سفید و مشکی، عرضه می‌شود. به همین ترتیب وانت کارا دو کابین تیپ4 نیز در رنگ سفید به فروش می‌‎رسد.
در این طرح، پیش ثبت نام یک دستگاه از محصولات شرکت بهمن موتور برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ قانون (24/08/1400) متولد شده‌اند به صورت نقدی با موعد تحویل فوری (30 روزکاری پس از واریز وجه و تکمیل پرونده) مجاز است.

 

فروش دیگنیتی، فیدلیتی و وانت کارا در طرح جایگزینی خودروی فرسوده

بر اساس اطلاعیه بهمن موتور در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده (غیرتاکسی)، محصولات فیدلیتی پرایم تیپ1 (5نفره) و دیگنیتی پرستیژ در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه می‌شود. به همین ترتیب در این طرح وانت کارا دو کابین تیپ4 نیز در رنگ سفید به فروش می‌‎رسد.
در این طرح پیش ثبت نام یک دستگاه از محصولات شرکت بهمن موتور برای متقاضیان مشمول و حائز شرایط، به صورت نقدی با موعد تحویل فوری (30 روزکاری پس از طی مراحل اسقاط خودروی فرسوده و واریز وجه و تکمیل پرونده) امکان پذیر است.
گفتنی است قیمت محصولات برای منتخبین طرح جایگزینی خودروهای فرسوده، پس از مجاز شدن متقاضی از سوی مراجع ذیصلاح و انجام فرایند اسقاط خودروی فرسوده و در زمان واریز وجه و بر اساس قیمت مصوب روز لحاظ خواهد‌شد.

 

جهت اطلاع از نتایج این قرعه کشی و زمان انتشار اسامی برندگان، با شماره تلفن 48027-021 (سامانه ارتباط با مشتریان بهمن موتور) تماس حاصل فرمایید

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!