تعداد ماشین های قرعه کشی ایران خودرو دهه فجر ۱۴۰۱

تعداد ماشین های قرعه کشی ایران خودرو دهه فجر ۱۴۰۱ و تعداد خودرو های قرعه کشی دهه فجر بهمن 1401 ثبت نام پیش فروش در ادامه مطلب.

 

ثبت‌نام پیش فروش م ایران خودرو  دهه فجر، تا ساعت 14 روز جمعه 14 بهمن ماه  سیصد و پنجاه هزار متقاضی در طرح های عادی، مادران ثبت نام کرده‌اند.

 

گفتنی‌است، در آخرین طرح فروش محصولات ایران‌خودرو که در ابتدای دی‌ماه برگزار شد، در مجموع بیش از ده میلیون متقاضی برای خرید خودرو ثبت درخواست کرده بودند.

 

تاکنون بیش از ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار کد در ثبت‌نام فروش محصولات ایران خودرو ثبت شده است.

 

آمار ثبت نام بخشنامه پیش فروش محصولات ایران خودرو ویژه دهه فجر تا ساعت ۱۲ پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه بیش از ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار کد می باشد.

 

این در حالی‌است که در برنامه قبلی فروش فروش فوق‌العاده ایران خودرو حدودا ۱۰ میلیون نفر ثبت نام کرده بودند. این طرح از ۱۳ بهمن‌ماه آغاز شده و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت و مشتریان ۴۸ تا ۷۲ ساعت پس از افتتاح حساب وکالتی می توانند حداکثر تا ۲۲ بهمن ماه با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو برای ثبت نام اولیه و شرکت در قرعه‌کشی اقدام کنند.

 

در اين طرح، چهار محصول وانت آريسان دوگانه سوز، راناپلاس، سورن پلاس بنزيني و پارس با موتور XU۷ با موعد تحويل از چهارماهه تا يك ساله با اختصاص سود مشاركت عرضه مي شود. اين طرح براي سه گروه متقاضيان عادي، طرح حمايت از خانواده و جواني جمعيت و متقاضيان جايگزيني خودروهاي فرسوده به اجرا گذاشته مي شود.

?اين طرح از ۱۳ بهمن‌ماه آغاز مي شود و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت و مشتریان ۴۸ تا ۷۲ ساعت پس از افتتاح حساب وکالتی می توانند حداکثر تا ۲۲ بهمن ماه با مراجعه به سايت فروش اينترنتي محصولات ايران خودرو به نشاني esale.ikco.ir برای ثبت نام اولیه و شرکت در قرعه‌کشی اقدام کنند.

 

با ما باشید.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!