سریال گیلدخت قسمت ۳۷ کامل آپارات | دانلود سریال گیلدخت قسمت 37 نماشا

سریال گیلدخت قسمت ۳۷ کامل آپارات | دانلود سریال گیلدخت قسمت 37 نماشا

با گروه فیلم و سریال ایران چطور نیوز همراه باشید

خلاصه داستان:

آصف میرزا برادر زاده مظفر الدین شاه در پی به دست آوردن گلنار دختر تقی خان است و این خاطرخواهی رنگ و بویی از عشق حقیقی ندارد. او رقیبی سرسخت به نام اسماعیل میرشکار داشته که از قضا گلنار نیز دلباخته اوست..

 

بازیگران حاضر در این مجموعه:

محمود پاک نیت، فریبا متخصص، میترا رفیع، سعید راد، ثریا قاسمی، شقایق فراهانی، سعید چنگیزیان، پریوش نظریه، رامتین خداپناهی و رضا اکبرزاده.

 

بازیگر نقش آصف میرزا در سریال گیلدخت

سعید چنگیزیان بازیگر نقش آصف میرزا در سریال گیلدخت است که در سوابق خود کارهای درخشانی مانند بردار جان، شکستن همزمان ۲۰ استخوان و زخم کاری را دارد. سعید چنگیزیان در تمامی این فیلم و سریال ها اثبات نمود که بازیگر توانایی است که احتمالا همین کارنامه معتبر و ویژگی های ظاهری اش کارگردان گیلدخت را به انتخاب او برای نقش آصف میرزا تشویق کرده است.

نکته ای جالب در کارنامه سعید چنگیزیان که شاید علت اصلی انتخاب او برای کاراکتر آصف میرزای سریال گیلدخت باشد نقطه اشتراک اغلب نقش های اوست.

سعید چنگیزیان در چند اثر ایفای نقش کرد که   تمام این کاراکترها تشنه انتقام و بازپس گیری چیزی بودند. پس گرفتن حق پدر از شرکا در سریال گاهی به پشت سر نگاه کن، پس گرفتن شرکت از دست رفته در سریال زخم کاری و بازپس گیری سهم خانوادگی از فرزندان شریک قدیمی پدر یا همان شوهرخاله اش در سریال برادر جان، اگر با دقت به این آثار بنگرید متوجه استعداد سعید چنگیزیان در ایفای نقش شخصیت های انتقام جو خواهید شد…

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!