سریال خواهران و برادران قسمت ۱۵۵ (155) + دوبله فارسی

سریال خواهران و برادران قسمت ۱۵۵ (155) + دوبله فارسی

سریال خواهران و برادران قسمت 155 + دوبله فارسی | سریال خواهران و برادران قسمت 155 بدون سانسور | قسمت 155 سریال خواهران و برادران

با گروه فیلم و سریال ایران چطور همراه باشید

 

خلاصه داستان این سریال جذاب، غمگین و عاشقانه:

به گزارش گروه فیلم و سریال حارجی ایران چطور، قدیر، عمر، آسیه و امل خواهر و برادر هستند. آن ها همراه با والدینشان، هاتیک و ولی، زندگی آرامی دارند. ولی در یک پروژه ساختمانی متعلق به یک شرکت بزرگ کار می کند. رئیس این شرکت، دو سهامدار هستند؛ خانواده آتاگول و خانواده مانی یاشیل. هاتیک، مادر خانواده به عنوان خدمتکار برای خانواده آتاگول کار می کند.

در قسمت اول این سریال، هاتیک چیزی می بیند که نباید ببیند. او تصادفاً آکیف آتاگول را با همسر شریکش، سوزان مانی یاشیل می بیند. در حالی که هاتیک همراه با آکیف آتاگول در اتومبیل است، یک تصادف مرگبار رخ می دهد. آکیف از اتومبیل خارج می شود و هاتیک که به شدت صدمه دیده است را رها می کند.

در داستان سریال خواهر و برادرانم، قدیر، عمر، آسیه و امل مشکلات بسیار زیادی را تحمل خواهند کرد. در حالی که هاتیک در بیمارستان تحت مراقبت پزشکی است، پدر خانواده با آکیف آتاگول روبرو می شود. در حالی که هر دو مرد در محل ساخت و ساز قرار دارند، آکیف آتاگول ولی را به قتل می رساند.

قدیر، عمر، آسیه و امل تنها و بی پول باقی می مانند. در این سریال، بچه ها که توسط مالک از خانه بیرون شده اند، به خانه عموی پدری خود پناه می برند. اما زن عمو، سنگول، آن ها را از خانه بیرون می کند و مجبور می شوند به مرغداری پناه ببرند…

 

دانلود قسمت 155 خواهر و برادرانم – کلیک کنید

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!