دانلود فیلم 365 روز 2 بدون سانسور با زیرنویس فارسی چسبیده ۳۶۵ قسمت دوم

این مطلب بر اساس قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

القدس لنا (امام خمینی)

دانلود فیلم 365 روز 2 بدون سانسور با زیرنویس فارسی چسبیده (+18) و فیلم ۳۶۵ روز قسمت دوم و 365 days 2 دانلود و دانلود ۳۶۵ روز ۲ دوبه فارسی زیرنویس فارسی در ادامه مطلب.

معرفی کامل فیلم 365 روز :

این فیلم جنجالی لهستانی به کارگردانی باربارا بیاوشاواس و توماس مندس است. این فیلم که در ژانر درام در سال ۲۰۲۰ بر پایه رمانی به همین نام ساخته شده، محصول نتلفیکس است و در فوریه همان سال بر روی پرده سینما رفت.  “۳۶۵ روز” که به تازگی اعلام شده قسمت دوم آن نیز ساخته خواهد شد، به دلیل شایعه بازی سحر قریشی در آن مورد توجه ایرانیان قرار گرفته است. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و زمان پخش آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

خلاصه داستان 365 2020 Days :

 

 

ماسیمو عضو خانواده مافیای سیسیل و لورا مدیر فروش است ، لورا انتظار ندارد که در سفر به سیسیل رابطه خود را نجات دهد اما ماسیمو او را ربوده و به او سیصد و شصت و پنج روز وقت می‌دهد تا عاشق او شود.

“ماسیمو” پس از مرگ پدرش در راس خاندان مافیای خود قرار می‌گیرد و دلدادهٔ “لورا” می‌شود. سپس “لورا” را می‌رباید و از او می‌خواهد که به وی ۳۶۵ روز مهلت دهد. اگر در این ۳۶۵ روز دختر به او دل نبست، آزاد است و می‌تواند برود.

اما آیا این فیلم ارزش دیدن دارد؟؟

 

 

 

 

 

بسیاری از مردم در واکنش به این فیلم، آن را یکی از مزخرف ترین فیلم های موجود از لحاظ محتوایی معرفی کرده اند و در ادامه به بقیه پیشنهاد کرده اند تا بجای این فیلم بی محتوا و معلوم الحال، فیلم هایی چون اخراجی ها ۱ و ۲، از کرخه تا راین، مدار صفر درجه و نیز سریال او یک فرشته بود را تماشا کنند!

دانلود

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!