مدارس ابتدایی کی تعطیل میشه ۱۴۰۳ + زمان تعطیلی برای تابستان

در نزدیکی پایان ماه اردیبهشت 1402 و ورود به ماه خرداد 1402 هستیم. این روزها بسیاری از دانش آموزان عزیز از گروه آموزشی ایران چطور سوال مهمی را دارند که مدارس کی تعطیل میشه و تعطیلات تابستان 1402 از چه تاریخی شروع میشه و زمان پایان مدارس و تعطیلی مدارس در چه تاریخی است و تا کی باید به مدرسه برویم ؟

نیوشا صادق زادگان خبرنگار گروه آموزشی ایران چطور در تماس با رئیس روابط عمومی وزارت آموزش پرورش کشور اعلام کرد که تاریخ تعطیلی مدارس برای تعطیلات تابستان 1402 تاریخ مشخصی نبوده و مدیریت این تصمیم در دست مدارس است که تا چه زمانی به مدرسه بروند. وی افزود برای مدارس متوسطه مشخص است که بعد از پایان امتحانات خرداد 1402 مدارس تعطیل خواهند شد.

فردا مدارس تعطیل است و مدارس ابتدایی کی تعطیل می شوند و مدارس کی تعطیل میشه ۱۴۰۲ و مدارس ابتدایی کی تعطیل میشود و ایا فردا ۲۴ اردیبهشت مدارس تعطیل است و مدارس کی تعطیل میشه برای تابستان و مدارس ابتدایی کی تعطیل میشه ۱۴۰۲ و مدارس ابتدایی کی تعطیل میشه ۱۴۰۲ و ایا فردا ۲۴ اردیبهشت مدارس تعطیل است و مدارس کی تعطیل میشه ۱۴۰۲ و فردا مدارس تعطیل است و مدارس کی تعطیل میشه برای تابستان و مدارس ابتدایی کی تعطیل میشود

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!