شوهرم خیار میکنه نی نی سایت (18+)

تاریخچه مختصر آفرودیزیاک خیار
آیا می‌دانستید خیار یکی از قدیمی‌ترین میوه‌ها یا سبزیجات در جهان است؟ به نظر می رسد، آنچه ما به عنوان یک تزیین سالاد در همه جا به آن فکر می کنیم، زمانی یک غذای ضروری بوده است.

خیار بیش از 3000 سال است که کشت می شود. و آیا می دانستید که رومی ها سیستمی برای رشد این میوه باریک و سبز در تمام طول سال ایجاد کردند؟ به نظر می رسد که آنها از نسخه اولیه سیستم گلخانه ای استفاده کرده اند.

اما اگرچه به نظر می رسید رومیان باستان از چیزهایی که خیارها به سفره می آورد قدردانی می کردند، اما می ترسیدند که این میوه تأثیر “خنک کننده” بر احساسات جنسی داشته باشد.

رومی ها ممکن است به این نتیجه رسیده باشند که خیار آنافرودیزیاک است، اما فرهنگ های بی شماری دیگر خیار را به عنوان غذای وسوسه جنسی معرفی می کردند. بیشتر اوقات، خیار صرفاً به دلیل شکل باریک و شفت مانند آن، که (نوعی) شبیه به عضو نر است، عامل تقویت قوای جنسی شناخته می شد.

هر کسی که سؤال کند آیا خوردن یک غذا صرفاً به دلیل شکل فالیک واقعاً به میل جنسی شما کمک می کند، در مسیر درستی است. به نظر می رسد، در واقع این مواد مغذی موجود در خیار است، نه شکل آن، که به زندگی عشقی شما – و سلامت کلی شما – کمک می کند. در واقع، خیار ممکن است همه چیز را از سلامت پوست گرفته تا سلامت مفاصل و سلامت قلب بهبود بخشد. و حتی ممکن است به مردانی که از اختلال نعوظ رنج می برند کمک کند.

تغذیه و فواید قابل توجه خیار
از نظر تغذیه ای، خیار چندین ویتامین و مواد معدنی ضروری برای حفظ سلامت جنسی از جمله ویتامین C و منگنز را فراهم می کند.

همچنین منبع ویتامین K است. در واقع یک وعده 1/2 فنجان خیار 11 درصد از ارزش روزانه این ویتامین را تامین می کند. خیلی خوب است! علاوه بر این، خیار دارای منیزیم، پتاسیم و فیبر است. خیار با حدود 95 درصد آب، آبرسانی نیز دارد. و باور کنید یا نه، هیدراتاسیون می تواند به طرق مختلفی بر زندگی جنسی شما تأثیر بگذارد.

مطالب مرتبط: برای سلامت جنسی هیدراته بمانید

فواید پوستی
محتوای بالای آب خیار، همراه با مقادیر کمی از مواد مغذی، می تواند به مردان و زنان در حفظ پوست جوان و شاداب کمک کند. (این تا حدی به دلیل اثرات آبرسانی میوه است. اما تا حد زیادی به دلیل سیلیس است. برای اطلاعات بیشتر در مورد فواید سیلیس به خواندن ادامه دهید.) علاوه بر این، این میوه ترد و سبز برای جلوگیری از احتباس آب شناخته شده است که به این معنی است که خیار نه تنها به عنوان درمانی برای چشم های صبح بعد از ظهر عمل می کند، اما می تواند نفخ را کاهش دهد تا شما را جذاب ترین احساس خود نگه دارد.

پیوندی با کاهش وزن
در نهایت، اگر به دنبال کاهش وزن ناخواسته هستید، خیار می تواند به شما کمک کند. (حفظ وزن بدن ایده آل می تواند به اعتماد به نفس جنسی و همچنین عملکرد جنسی کمک کند.) یک مطالعه در سال 2016 نشان داد که چگونه خوردن غذاهایی با محتوای آب بالا و کالری کم مانند خیار می تواند به استراتژی های کاهش وزن کمک کند.

اهمیت سیلیس
برخی از مقامات تغذیه ادعا می کنند که سیلیس موجود در خیار باعث می شود این میوه چیزی شبیه به یک چشمه آشپزی جوانی باشد. اعتقاد بر این است که سیلیس می تواند از سلامت بافت همبند حمایت کند. اگر درست باشد، به این معنی است که می تواند به حفظ اندام بدن کمک کند و برای وسایل اتاق خواب آماده شود. (در ضمن، سیلیس با سلامت قلب نیز مرتبط است.)

خیار منبع “خوب” سیلیس است. با این حال، شواهد علمی کمی وجود دارد که نشان دهد سیلیس موجود در خیار واقعاً سلامت مفاصل یا سلامت قلب را بهبود می بخشد. احتمال بیشتری وجود دارد که سیلیس موجود در خیار در مورد بسیاری از مواد مغذی موجود در این رویه سالاد کم کالری صحبت کند.

برای امتحان: سالاد خیار با دانه چیا

آیا خیار می تواند سلامت جنسی را تقویت کند؟
خیار فواید بسیاری برای سلامتی دارد که به طور خاص برای سلامت جنسی مورد تحقیق قرار گرفته است. در حالی که بیشتر تحقیقات در مورد سلامت جنسی مردان بوده است، اما می دانیم که بسیاری از مواد مغذی موجود در خیار می تواند برای زنان نیز مفید باشد. مواد معدنی موجود در خیار که از سلامت جنسی حمایت می کند برای زنان به همان اندازه برای مردان مفید است. اینها شامل پتاسیم، منیزیم و منگنز است. اما تحقیقاتی وجود دارد که نشان می‌دهد خیار در رابطه با عملکرد جنسی می‌تواند برای مردان مفیدتر از زنان باشد.

فواید برای مردان
این تصور وجود دارد، شاید به دلیل شکل آن، که خیار به ویژه برای سلامت مردان مفید است.

اگرچه همانطور که اشاره کردم حاوی منگنز است که برای سلامت جنسی مردان لازم است، اما باید کاملاً واضح باشد که این میوه باریک و سبز بیش از 90 درصد آب است. این واقعیت به تنهایی تصور اینکه چقدر خیار نیاز دارید تا از مزایای منگنز، سیلیس یا سایر مواد مغذی آن استفاده کنید، بسیار آسان می کند.

مطالب مرتبط: 10 بهترین غذا برای سلامت جنسی مردان

همانطور که گفته شد، یک تفکر رایج وجود دارد که خیار می تواند به اختلال نعوظ کمک کند زیرا منبع سیترولین است. سیترولین ماده غذایی گیاهی موجود در هندوانه است که به میوه تابستانی با گوشت صورتی و به عنوان یکی از بهترین غذاها برای مردان شهرت می بخشد. این با گشاد شدن رگ های خونی مرتبط است و می تواند جریان خون را بهبود بخشد. برخی از کارشناسان می گویند سیترولین موجود در هندوانه می تواند به اندازه داروهای تجویزی اختلال نعوظ موثر باشد.

اما آیا خیار می تواند همان فوایدی را که هندوانه می تواند برای سلامت جنسی مردان داشته باشد داشته باشد؟

در جامعه سلامت طبیعی به طور گسترده پذیرفته شده است که تمام غذاهای حاوی سیترولین می توانند برای سلامت عروق مفید باشند. نات هاوز، نویسنده کتاب Nature Cures، مسئول تغذیه، حتی تا آنجا پیش می‌رود که می‌گوید خوردن غذاهای غنی از سیترولین مشکلات مربوط به اختلال نعوظ را در مردان مبتلا به فشار خون پایین کاهش می‌دهد.

با این حال، من نمی توانم هیچ مطالعه ای در مورد سیترولین خاص خیار یا اثربخشی آن در درمان اختلالات جنسی در مردان پیدا کنم. اما یک کارآزمایی بالینی که در سال 2011 در Urology منتشر شد، نشان داد که مکمل های سیترولین خوراکی می توانند علائم اختلال نعوظ را تسکین دهند.

بنابراین، اگرچه من توصیه می‌کنم قبل از ایجاد هرگونه تغییر رژیم غذایی با پزشک خود صحبت کنید، اما به نظر می‌رسد که خیار می‌تواند به درمان اختلال نعوظ کمک کند.

پیوندی با برانگیختگی جنسی زنان
شاید هرگز آن را حدس نزده باشید، اما یکی از جالب ترین چیزها در مورد خیار عطر آن است. به این دلیل که مطالعه‌ای توسط دکتر آلن هیرش نشان می‌دهد که رایحه این میوه‌های باریک و سبز تابستانی در ترکیب با شیرین بیان سیاه برای زنان بسیار تحریک‌کننده است. واقعاً باعث می شود کمی متفاوت به خیار نگاه کنید، اشتباه کنید… بوی…خیار را کمی متفاوت کنید، اینطور نیست؟

آیا خیار یک میوه است؟
و از آنجایی که ما در مورد روشن کردن افسانه ها در مورد خیار هستیم، خیار یک سبزی نیست. در واقع، این هندوانه از خویشاوندان هندوانه است (که همانطور که اشاره کردم یک داروی غرایز جنسی نیز هست). خیار اگرچه سبز است، اما از گل گیاه خود به وجود می آید و حاوی دانه است. با تعریف گیاه شناسی، این آن را به یک میوه تبدیل می کند.

برای امتحان: چگونه خیار را به اسموتی های خود اضافه کنید

چرا هرگز نباید از خیار برای رابطه جنسی استفاده کنید؟
اگرچه این چیزی است که من به سادگی آن را تایید نمی کنم، اما کسانی هستند که به دلیل اندازه و شکل میوه و شباهت آن به اندام جنسی مردانه از خیار به عنوان یک ابزار جنسی قدردانی می کنند.

با این حال، مسائل ایمنی و بهداشتی وجود دارد که باید در نظر گرفت که این میوه را به یک انتخاب ضعیف برای اعمال لذت از خود تبدیل می کند. در عوض، به دنبال ابزاری باشید که برای چنین فعالیت هایی طراحی شده است. دوستان من در Booty Parlor می توانند چند جایگزین مطمئن و موثر را پیشنهاد کنند.

بنابراین به جای استفاده از خیار به عنوان یک ابزار جنسی، استفاده از رایحه خیار را در نظر بگیرید تا شما را در خلق و خوی عشق قرار دهد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!