شوهرم هر شب میکنه نی نی سایت (18+)

آیا داشتن رابطه جنسی روزانه برای شما مضر است؟
خیر، داشتن رابطه جنسی هر روز مضر نیست. هیچ مدرک علمی در مورد این واقعیت وجود ندارد که داشتن رابطه جنسی روزانه دارای معایبی است و ممکن است به سلامت جسمی یا روحی شما آسیب برساند. خبر خوب این است که تا زمانی که شما و همسرتان راضی و راضی هستید، هرگز رابطه جنسی زیادی وجود ندارد.

از این ژل ضد جوش برای جلوگیری از سوختگی ران و کاهش عذاب آن با ایجاد مانعی بین پوست و لباس خود استفاده کنید. اگرچه محدودیتی برای میزان رابطه جنسی افراد وجود ندارد، انجام مکرر و مکرر آن ممکن است باعث مشکلات جسمانی شود.

مضرات رابطه جنسی روزانه
اگرچه محدودیتی برای میزان رابطه جنسی افراد وجود ندارد، انجام مکرر و مکرر آن ممکن است باعث مشکلات جسمانی شود. بنابراین در اینجا برخی از اشکالاتی وجود دارد که ممکن است فرد از رابطه جنسی روزانه تجربه کند.

1. کبودی یا سوختگی فرش
یکی از معایب رابطه جنسی روزانه خشکی واژن است. رابطه جنسی روزانه ممکن است منجر به پارگی واژن شود، به خصوص اگر شرایط زمینه ای مانند خشکی واژن (ناشی از قرص های ضد بارداری با دوز پایین) وجود داشته باشد.

هرچه بدن شما بتواند مایعات طبیعی کمتری تولید کند، در مدت زمان کوتاهی می توانید رابطه جنسی بیشتری داشته باشید. در مورد جزئیات بیشتر با متخصص جنسی برتر پاکستان صحبت کنید.

2. خطر UTI
یکی دیگر از عوارض ناخوشایند آمیزش روزانه افزایش خطر عفونت مثانه و واژن است. مایعات بدن می تواند سطح pH واژن شما را تغییر دهد که خطر عفونت را افزایش می دهد.

3. از دست دادن علاقه در وسط یک عمل
حتی اگر داشتن رابطه جنسی به شما انرژی می دهد، داشتن بیش از حد آن، به خصوص اگر آن را به طور مکرر انجام دهید، ممکن است در اواسط کار باعث از دست دادن علاقه شما شود. بدن شما نیاز به استراحت از فعالیت جنسی منظم دارد، به همین دلیل است که این اتفاق می افتد.

4. فرسودگی
وقتی بیش از حد با همسرتان رابطه جنسی دارید، بدن نوراپی نفرین، آدرنالین و کورتیزول را در جریان خون ترشح می کند که منجر به افزایش ضربان قلب، متابولیسم گلوکز و فشار خون می شود.

رابطه جنسی روزانه تبدیل به یک فعالیت جسمانی مضر می شود که شما را خسته می کند. زیاده روی در رابطه جنسی می تواند باعث خستگی تمام روز شود.

2. آلت تناسلی
معمولاً مردان بعد از رابطه جنسی دچار ناراحتی سریع و شدید در آلت تناسلی می شوند. درد آلت تناسلی می تواند در اثر رابطه جنسی مکرر به دلیل تحریک طولانی مدت دستی، انزال اجباری و عوامل دیگر ایجاد شود.

اگر درد چند ساعت یا چند روز ادامه داشته باشد، ممکن است عفونت در بیضه، پروستات یا اپیدیدیم داشته باشید یا ممکن است به بیماری های مقاربتی مبتلا شده باشید.

5. تراشیدن پوست ولو
در زنانی که بیش از حد رابطه جنسی داشته اند، ممکن است خراشیدن واژن (خراش دادن پوست فرج در حین دخول) اتفاق بیفتد.

هنگامی که تماس بیش از حد در حین رابطه جنسی برقرار می شود، دیواره های واژن آسیب می بینند، که منجر به سوزش هنگام ادرار یا مشکل در راه رفتن به دلیل تحریک و بزرگ شدن واژن می شود.

6. کمر درد در قسمت پایین کمر
کمردرد نشانه دیگری است که نشان می دهد شما بیش از حد رابطه جنسی دارید، که لیستی از معایب رابطه جنسی روزانه را افزایش می دهد.

ناراحتی در قسمت پایین کمر زمانی رایج است که حرکات سریعی وجود داشته باشد که فشار زیادی به کمر وارد می کند. با این حال، اگر حرکات سریع و مکرر منجر به ناراحتی مزمن کمر شود، ممکن است علت آن باشد.

7. اعتیاد
یکی دیگر از اشکالات رابطه جنسی روزانه، احتمال اعتیاد است. فردی که اعتیاد جنسی دارد ممکن است رابطه خود را با همسرش قطع کند زیرا درگیر رابطه جنسی می شود یا میل جنسی بیش از حد قوی دارد.

5 نکته مفید برای داشتن رابطه جنسی هر روز
سلامت جسمانی، سلامت روانی و رابطه شما با همسرتان با درگیر شدن در فعالیت جنسی بهبود می یابد. در اینجا چند نکته برای تسهیل رابطه جنسی سالم تر، لذت بخش تر و منظم وجود دارد:

1. از Protection استفاده کنید
دفاع از خود بسیار مهم است، به خصوص اگر با چندین نفر درگیر فعالیت جنسی هستید. کاندوم های بسیار نازک برای محافظت از شما و شریک زندگی شما بدون از دست دادن اختیار طراحی شده اند.

2. از روان کننده استفاده کنید
وقتی اصطکاک زیاد باشد رابطه جنسی لذت بخش نیست. اگر شریک زندگی شما مستعد خشکی است یا اگر شروع به خفگی کرده اید، به استفاده از روان کننده ها فکر کنید.

3. از تلاش بیش از حد خودداری کنید
یک تمرین کم شدت رابطه جنسی است. بنابراین، اگر احساس می‌کنید زیر آب و هوا هستید، در حال بهبودی از یک جراحت هستید یا به تازگی جراحی کرده‌اید، «مصوب» است که این کار را آسان کنید.

از پودر صمیمی ما استفاده کنید، که توانایی جذب عرق را دارد و به جلوگیری از بثورات پوستی کمک می کند و در عین حال، ناحیه صمیمی شما را تازه می کند.

4. بعد از رابطه جنسی از حمام استفاده کنید
برای حفظ سلامت واژن خود قبل و بعد از رابطه جنسی از دستشویی استفاده کنید. با این حال، فعالیت جنسی بیش از حد ممکن است منجر به عفونت شود، که ممکن است تا چند روز متوجه آن نشوید.

5. ارتباط برقرار کنید
ارتباط کلید داشتن یک زندگی جنسی سالم است، بنابراین مطمئن شوید که هم با شریک زندگی خود و هم با خودتان تماس بگیرید تا مطمئن شوید که در همان صفحه هستید و فقط در سطحی از فعالیت جنسی که برایتان لذت بخش است، شرکت می کنید.

مضرات رابطه جنسی روزانه

نتیجه
تا زمانی که فقط روی دفعات تکرار تمرکز نکنید، رابطه جنسی روزانه می تواند هم برای سلامت شخصی و هم برای رابطه شما فوق العاده باشد.

برای شما بهتر است اگر فشار را رها کنید و از غرایز خود پیروی کنید نه اینکه سعی کنید با برخی از هنجارهای آماری (یا درک شده) مطابقت داشته باشید. کیفیت بر کمیت در بیشتر موقعیت های زندگی ارجحیت دارد. اگر بتوانید هر دو را داشته باشید، صرفا یک جایزه دوست داشتنی است.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!