زن بیشترازکجاحال میکند نی نی سایت (18+)

وقتی صحبت از رابطه جنسی به میان می آید، برخی از مناطق لذت (مانند کلیتوریس یا سر آلت تناسلی) ممکن است واضح تر باشند، اما برخی ممکن است کمی تعجب آورتر باشند. در واقع بسیاری از اعضای بدن در رابطه جنسی و پیش بازی خارج از آن چند نقطه کلیدی دخیل هستند.

آیا تا به حال این احساس گزگز را داشته اید که همسرتان لاله گوش شما را نیش بزند؟ این امر به این دلیل اتفاق می‌افتد که گوش منطقه اروژنی نامیده می‌شود. اگر به دنبال راه های بیشتری برای خوش طعم کردن وسایل در اتاق خواب هستید، ممکن است نقاط داغ دست نخورده ای وجود داشته باشد که از دست داده اید.

xpoll-ac-انزال زودرس
انزال زودرس

ماندگاری طولانی تری با درمان های OTC و نسخه ای دارد
بیشتر بدانید
مناطق اروژن
هر بخشی از بدن می تواند یک منطقه اروژن باشد. Erogenous از کلمات یونانی “eros” (عشق) و “genous” (تولید کننده) گرفته شده است.

منطقه اروژن هر ناحیه ای است که در صورت تحریک می تواند برانگیختگی جنسی ایجاد کند. یک نظریه پشت این نواحی حساس این است که آنها دارای پایانه های عصبی و گیرنده هایی هستند که بیشتر با لمس سبک یا قلقلک ملایم هماهنگ هستند (Turnbull, 2014).

رابطه جنسی پیچیده است، بنابراین ممکن است شما را شگفت زده نکند که می توانید از دیدن یا لمس نواحی تحریک پذیر شریک زندگی به همان اندازه که از لمس آنها لذت ببرید (Maister, 2020). همچنین، هر کس متفاوت است و برخی افراد ممکن است احساس کنند که از یک غلغلک دادن یا لمس سبک لذت بیشتری می برند، در حالی که دیگران به لرزش یا فشار حساس تر هستند (کوردو، 2014).

این نقاط داغ در افراد مختلف متفاوت است – آنچه ممکن است برای یک فرد شگفت انگیز باشد ممکن است برای دیگری ناخوشایند باشد. به همین دلیل ارتباط کلیدی است. با شریک یا شرکای خود در مورد چیزهایی که هر کدام از آنها لذت می برید صحبت کنید و زمانی که درگیر آن هستید، فضایی را برای اشتراک گذاری ایجاد کنید – ممکن است در این فرآیند چیز جدیدی در مورد یکدیگر و خودتان بیاموزید.

نقشه مناطق اروژن
اکنون که می دانید مناطق اروژن چیست، ممکن است تعجب کنید که کجا می توانید آنها را پیدا کنید. این نواحی حساس را می توان به نواحی اروژن تناسلی و خارج از تناسلی تقسیم کرد. در حالی که مناطق اروژن می تواند از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد، اینها شایع ترین مناطق اروژن در مردان و زنان هستند:

مناطق اروژن زنانه
مناطق اروژن اصلی تناسلی برای زنان، نقطه G و فرج است که شامل کلیتوریس، دهانه واژن و “لب” یا لابیاهای خارجی و داخلی واژن است (یونیس، 2016). تحریک این نواحی از طریق لمس خود (خودارضایی)، لمس همسر، اسباب بازی های جنسی یا وسایل دیگر اغلب منجر به تحریک جنسی می شود که شامل افزایش جریان خون و حساسیت عصبی می شود.

مناطق اروژن خارج از تناسلی قسمت هایی از بدن هستند که در خارج از آلت تناسلی و فرج پاسخ جنسی ایجاد می کنند. حدود یک چهارم کل سطح بدن شما در واقع می تواند درگیر لذت جنسی باشد، به همین دلیل است که تمرکز روی اندام تناسلی همسرتان ممکن است فرصتی از دست رفته باشد (Nummenmaa, 2016). شما می توانید این نواحی را در طول پیش بازی درگیر کنید، اما تحریک این قسمت های بدن در واقع می تواند برای برخی افراد منجر به ارگاسم شود (یونیس، 2016). برخی از مناطق اروژن خارج از تناسلی زنان عبارتند از (یونیس، 2016):

سینه ها و به طور خاص نوک سینه ها
دهان و لب
پشت گردن
باسن
داخل رانها
پایین شکم / ناحیه شرمگاهی
مچ دست داخلی
پوست سر
ناحیه پشت زانو
پرینه (فضای بین مقعد و واژن)
ناحیه اطراف و در مقعد
قسمت فوقانی و پایین کمر
مناطق اروژن مردانه
در حالی که ممکن است ارگاسم برای مردان ساده تر در نظر گرفته شود، مردان نیز دارای مناطق اروژنی هستند. نواحی اروژن اصلی تناسلی مردان شامل آلت تناسلی، به ویژه گلن (سر آلت تناسلی) و فرنولوم (نوار پوستی است که از پایین سر آلت تناسلی یا پوست ختنه گاه تا ساقه آلت تناسلی امتداد دارد). کیسه بیضه که پوست اطراف بیضه است نیز بسیار حساس است. تحریک این نواحی، به ویژه سر آلت تناسلی، اغلب منجر به ارگاسم می شود. با این حال، خارج از مناطق اروژن تناسلی، مردان در بسیاری از مناطق اروژنی مشابه زنان سهیم هستند (ترنبول، 2014).

برخی از مناطق اروژن خارج از تناسلی مردان عبارتند از (Turnbull، 2014):

لب
قسمت داخلی ران و پایین شکم / ناحیه شرمگاهی
پشت گردن
نوک سینه ها
پرینه (ناحیه بین مقعد و کیسه بیضه)
لاله گوش
باسن
پوست سر
شکم
پایین و بالای کمر

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!