تاریخ دقیق پرداخت یارانه خردادماه ۱۴۰۳ + جزئیات

واریز یارانه نقدی پول

آغاز واریز یارانه خرداد ماه 1402

واریز یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی اردیبهشت به ازای هر عضو خانواده های یارانه بگیر از ظهر 20 خرداد 1402 توسط برخی از بانک ها آغاز میشود و واریز از سوی بانک‌های دیگر به حساب سرپرستان خانوار ادامه دارد.

احتمال افزایش یارانه نقدی

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ گفت: افزایش یارانه‌ها در سال جدید با توجه به تبصره ۱۴ صورت خواهد گرفت که اعتبار آن از محل فروش فرآورده‌های نفتی خواهد بود.

عبدالله ایزدپناه عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ ، در مورد افزایش یارانه نقدی اظهار کرد: دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۲ برای سال جدید افزایش میزان یارانه را پیشنهاد کرده است.

وی افزود: افزایش یارانه ها در سال جدید با توجه به تبصره ۱۴ صورت خواهد گرفت که از محل فروش فرآورده های نفتی خواهد بود.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲: دولت برای سال جدید۸۰۰هزار میلیارد تومان یارانه پیش‌بینی کرده است

خلیل بهروزی‌فر عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که آیا در لایحه بودجه ۱۴۰۲ دولت یارانه نقدی افزایش داشته است، گفت: دولت یک درصد افزایشی را برای یارانه های نقدی در سال پیش رو در لایحه دیده است که باید بررسی شود.

وی با اشاره به میزان افزایش یارانه هادر سال جدید گفت: دولت ۸۰۰ همت برای یارانه در سال آینده پیشنهاد کرده است اما اعتبار ۶۱۰ همت منطقی‌تر خواهد بود.

 

دلیل قطع یارانه نقدی چیست؟

طیبه حسینی، سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها:

اگر یارانه گروهی از افراد قطع شده، به این معناست که آنها در دهک‌بندی جدید وزارت رفاه جزو دهک دهم قرار گرفته‌اند و به همین علت دیگر مبلغی به حساب‌شان واریز نشده است. اگر یارانه فردی قطع شده باشد، می‌تواند به سامانه حمایت وزارت رفاه مراجعه کند یا به صورت حضوری پیگیر این موضوع باشد. اگر رقم یارانه فردی از ۴۰۰ هزار تومان به ۳۰۰ هزار تومان کاهش یافته، دهک او تغییر کرده و در نتیجه باید به وزارت رفاه مراجعه کند

 

وزیر کشور در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ دقیقا یکسال پیش گفت :

 

وزیر کشور :
فقط چهار قلم کالا در طرح اصلاح یارانه

 

وحیدی وزیر کشور:

مرغ، تخم مرغ، لبنیات و روغن تغییر قیمت دارند و هیچ کالای دیگری حق افزایش قیمت ندارد

آقای وحیدی شبا راحت بخواب فقط همین چهار قلم کالا گزان شد ،ممنون از این همه کنترل بازار !!!!

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!