تاریخ دقیق فینال جام حذفی ۱۴۰۳ مشخص شد

Capture 2

بازی فینال جام حذفی رقابت های فوتبال ایران سال 1402 که احتمال خیلی زیاد دربی استقلال پرسپولیس باشد، تاریخ دقیق و زمانش به طور رسمی اعلام شد.

 

زمان دقیق فینال حذفی

 

با اعلام امیرحسین روشنک مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی فوتبال، با توجه به آماده نشدن ورزشگاه شهدای مس کرمان برای دیدار فینال جام حذفی، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز در صورت تأیید شورای تأمین و مسئولان استان آذربایجان شرقی به‌عنوان میزبان فینال جام حذفی معرفی خواهد شد.

 

مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی در تاریخ دوم یا سوم خرداد برگزار می‌شود و دیدار فینال نیز در تاریخ هشت یا نه خرداد در تبریز برگزار خواهد شد.

 

همچنین سهیل مهدی گفت: تاریخ فینال جام حذفی به نظر «قلعه‌نویی» بستگی دارد.

پیش‌بینی ما برای برگزاری فینال جام حذفی دهم خرداد است؛ اگر امیر قلعه‌نویی با این تاریخ موافقت نکند، فینال در تاریخ نهم برگزار می‌شود. تصمیم نهایی در این خصوص را سرمربی تیم ملی می‌گیرد.

 

تاریخچه جام حذفی ایران

 

جام حذفی فوتبال ایران یکی از قدیمی‌ترین رقابت‌های فوتبالی در ایران است که از سال ۱۳۲۲ (۱۹۴۳ میلادی) برگزار می‌شود. این رقابت‌ها به عنوان یکی از مهم‌ترین رقابت‌های فوتبالی در ایران شناخته شده‌اند و همواره با حضور تیم‌های برتر ایران، جذابیت بسیاری داشته‌اند.

جام حذفی از سال ۱۳۲۲ (۱۹۴۳ میلادی) با نام “جام شاه” شروع شد و تا سال ۱۳۳۶ (۱۹۵۷ میلادی) با همین نام برگزار شد. پس از انقلاب اسلامی، نام این رقابت به “جام حذفی” تغییر کرد و از سال ۱۳۵۹ (۱۹۸۰ میلادی) با این نام برگزار شد و تاکنون نیز ادامه دارد.

جام حذفی به صورت تک الیمینیشن برگزار می‌شود

 

فینال حذفی 1402 با درصد خیلی بالا بین دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!