پیش فروش بلیط قطار تیر ماه ۱۴۰۳

Capture 4

پیش فروش بلیط قطار برای تیرماه 1402 آغاز شده است و خریداران می توانند با مرجعه به سایت بلیت قطار را برای مقصد های مورد نظر رزرو کنند.

 

زمان پیش فروش بلیط قطار تیر ماه

 

پیش فروش بلیط قطارها با تاریخ حرکت 11 خرداد تا 31 خرداد برای تمامی مسیرها آغاز می‌شود.

همچنین پیش فروش بلیط های قطار برای تیر به زودی شروع میشود.

 

قیمت بلیط قطار هم۲۹درصد گران شد

در حالی که ستاد تنظیم برای افزایش قیمت بلیت قطار هنوز هیچ تصمیمی نگرفته با بازگشایی پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از امروز برای بازه زمانی ۱۴۰۲/۳/۱۱ لغایت ۱۴۰۲/۳/۳۱، مشخص شد قیمت‌های بلیت قطار نسبت به روزهای قبل افزایش 29 درصدی دارد.

به عنوان نمونه رصد قیمت بلیط های قطار در سایت های مجاز فروش نشان می دهد قطار ۴ تخته غزال تهران مشهد از ۲۹۴ به ۳۸۰ و قیمت بلیط مشهد شیراز از ۴۶۶ هزار تومان به ۵۹۰ هزار تومان افزایش یافته است

 

شرایط پیش فروش بلیط

 

ش فروش بلیط قطار به معنای فروش بلیط قطار قبل از زمان حرکت قطار است. با پیش فروش بلیط قطار، مسافران می‌توانند بلیط خود را در زمانی که قطار حرکت می‌کند، خریداری نکنند و از این طریق به آرامش بیشتری در سفر خود دست پیدا کنند.

پیش فروش بلیط قطار در اکثر کشورها از طریق سایت‌های اینترنتی و دفاتر فروش بلیط قابل انجام است. در این روش، مسافران می‌توانند از طریق سایت‌های اینترنتی یا با مراجعه به دفاتر فروش بلیط، بلیط خود را پیش خریداری کنند. بعد از خرید بلیط، کد رزرو برای مسافر ارسال می‌شود که با ارائه آن در زمان حضور در قطار، بلیط نهایی صادر می‌شود.

پیش فروش بلیط قطار برای مسافرانی که برنامه سفر خود را قبل از زمان حرکت قطار ترتیب می‌دهند، بسیار مفید است. این روش می‌تواند به آنها کمک کند تا بلیط خود را به راحتی و بدون نیاز به صف‌های طولانی خریداری کنند و به آرامش بیشتری در سفر خود دست یابند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!