فال ماهانه تیر ۱۴۰۳ گوی بلورین

Capture 7

برای شما عزیزان فال ماهانه تیرماه 1402 را آماده کرده ایم.این فال براساس گوی بلورین متولدین تیر 1402 تفسیر شده است.

در آینده‌ی نزدیک شما با یک فرد خاصی آشنا می‌شوید و این آشنایی به یک رابطه عاشقانه تبدیل می‌شود. این رابطه برای شما خوشبختی و رضایت بخش خواهد بود و شما با همسری خوبی زندگی خواهید کرد. همچنین در کار و تحصیلات خود نیز موفق خواهید بود و به دلیل تلاش و پشتکار خود، به اهداف بلندمدت خود دست خواهید یافت.

امیدوارم که این فال برای شما مفید و خوشایند بوده باشد. البته باید در نظر داشته باشید که فال‌ها تنها به عنوان یک سرگرمی و برای تفریح هستند و نباید به آن‌ها برای تصمیم‌گیری‌های مهم زندگی اعتماد کرد.

فال دوم ماهانه تیر

از اين نيت كه كرده ای بايد صبر كنی تا مرادت حاصل شود .اگر قصد سفر داری برو ، نفع خوبی از آن خواهی برد اگر قصد انجام كار خيری داری به آن عمل كن مراقب باش تا گناه نكنی. برای بهتر شدن كارها به خداوند توكل كن.

به نظر می‌رسد اهل فتنه هستی و فتنه بر پا ميكنی. دست از خصومت بردار تا به غم مبتلا نشوی زبانت را نگه دار وگرنه دوستان و آشنايان از تو رنجيده و تو را ترك ميكنند . چند وقت ديگر گشايشی در كارت پيدا می‌شود . از جايی كه انتظار نداری سود و منفعتی به تو می‌رسد برای آنكه به رفاه و سعادت برسی بايد كوشش و همت كنی در چند روز آينده خبر خوشی به تو می‌رسد و در پيش بعضی عزيز می‌شوی.

در چند روز آينده خبر خوشی به تو می‌رسد يك طلب سوخته و يا يك چيز گم شده را به دست می‌آوری . كارها بر وفق مراد تو خواهد بود سود يا پول زيادی نصيبت می‌شود. با دوستان خوب مشورت كن ، چون از راهنمایی آنها سود خواهی برد مال حلال خوبی به دست می‌آوری قدر آن را بدان و شكر خدا كن . می‌توانی از آن به افراد مستحق احسان كنی تا اجر معنوی نصيبت شود.

به آنچه نيت كرده ای می‌رسی اما بايد منتظر بمانی. از اعمال بد دوری كن تا از غم و رنج در امان بمانی. از فكر بد و پول حرام دوری كن ، خداوند روزی تو را به تو حواله كرده است . به زودی يك خبر خوشحال كننده به تو می‌رسد كه تغييراتی در زندگی تو به وجود می‌آورد اگر در همه ی امور به خداوند توكل كنی به مقصودت می‌رسی.

طالع خوبی داری و به خواسته ات می‌رسی. روزی حلال به دست تو می‌رسد قدرش را بدان سعی كن به كسی خيانت نكنی ، چون صدمه ی بزرگی خواهی خورد. اگر قصد سفر دوری داری،از آن منصرف شو زيرا به رنج و زحمت خواهی افتاد و از كار و تلاش غفلت مكن تا به مقصود برسی. انشاءالله

اگر بيمار هستی به زودی سلامت خود را باز می يابی و از سلامت و تندرستی برخوردار می‌شوی. به زودی زندگی خوبی با خانواده ات خواهی داشت در كار و معامله سود خوبی نصيب تو می‌شود يكی از کسانی كه به او نيكی می‌کنی به تو بدی می‌کند . اما از كار خود پشيمان می‌شود ، چون غمخوار توست. اگر قصد سفر داری برو سفر خوبي خواهی داشت اگر چيزی را از دست داده ای به زودی به دست خواهی آورد اگر مسافری داری به زودی باز ميگردد اگر كسی از نزديكانت در زندان باشد به زودی آزاد می‌شود. اگر خواسته ای داری به زودی برآورده می‌شود از كارهای بد حذر كن و در انجام كارهای خير پيش قدم باش به خاطر انجام يك كار خوب و خير بر سر زبانها می‌افتی. از جايی كه انتظار نداری پول يا چيزی به شما می‌رسد پس خداوند را شکرگزار باش.

 

اين قصد و نيتی كه داری هيچ نفعی برايت ندارد. بهتر است از اين نيت و خواسته دست برداری از كارهای بد و حرام پرهيز كن و به حلال قناعت كن . در كارت گشايش خوبی پيدا خواهد شد، اگر مراقب افكار و نياتت باشی. در زندگی صبر پيشه كن و به خداوند اميدوار باش.

با اين قصد و نيتي كه در سر داری ممكن است سلامتت به خطر بيافتد بهتر است آن را از سر بيرون كنی وگرنه صدمه ی سختی خواهی ديد . كسی به تو طعنه ميزند از او دوری كن . اگر در همه ی امور به خدا توكل كنی در كارت گشايش پيدا ميشود وبه مقصود ميرسی .

به زودی مقصودت بر آورده می‌شود و از غم رها می‌شوی بايد شكر خدا را به جا آوری. افرادی هستند كه در عين دوستی، غيبت تو را می‌کنن . از اين افراد دوری كن . برای مقصود و نيتی كه داری بايد تلاش كنی تا به آن برسی. اگر كسی را رنجانده ای بايد از او دلجویی كنی. نيات خير داشته باش و در كارها مردانه پيش برو ، به خداوند توكل كن تا به مرادت برسی.

به زودی گره ی كارت باز می‌شود و به هر خواسته ای كه داری ميرسی ممكن است كسی به زودی به جمع خانواده ی شما افزوده شود. دوستان خوبی داری به وقت نياز با آنها مشورت كن. تا حدی از شر بدخواهان در امان هستی. در چند روز آينده يك خبر خوشحال كننده ميشنويد . اگر آرزو و يا نيتی داری به آن میرسی. در كارهايت به خدا توكل كن تا به اميد حق كارهايت درست به انجام برسد. رازت را به هر كس نگو خوددار باش و از بديها پرهيز كن . آنچه را كه انتظار داری انشاءالله به زودی به دست خواهی آورد.

به زودی از طرف شخص بزرگی كمكی به تو خواهدرسید و گشايشی در كارت پيدا می‌شود. از آسيب بدخواهان دور میمانی و دوستان نيز با تو صمیمی تر می‌شوند. اگر قصد سفر داری انجام بده. اگر قصد ازدواج براي خودت يا كسي داري ، يا قصد انجام كار يا معامله ای داری ، انجام بده . بخت با شما يار است . فرزند صالحی نصيب شما می‌شود كه قدمش برای شما خير است. از مال حرام پرهيز كن . مراقب افكار و اعمال و رفتارت باش تا گرفتار صدمه و بلا نشوی .


طالعت نيك است و نيتت بر آورده می‌شود رازت را به كسی نگو . بايد مراقب بدخواهان باشی در كارت گشايش ديده می‌شود به خداوند رحمان اميدوار باش و با توكل به او به كار و زندگيت ادامه بده. اطمينان داشته باش كه روزهای بهتری در پيش خواهی داشت

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!