زمان و ساعت دربی ۱۰ خرداد ۱۴۰۳

Capture 9

دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی 1402 باید در تاریخ و روز 10 خرداد در بازی حساس به مصاف هم می روند و ساعت و زمان این دربی تقریبا مشخص شده است.

 

ساعت دربی 101

 

فینال جام حذفی روز چهارشنبه 10 خرداد ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود که طبق قرعه استقلال در این مسابقه میزبان است. تماشاگران هر دو تیم به طور مساوی 50- 50 ظرفیت ورزشگاه را در اختیار خواهند گرفت. نشست های خبری سرمربیان نیز قرار است در سازمان لیگ فوتبال برگزار شود.

 

داور دربی 10 خرداد 1402 کیست؟

 

مسئول برگزاری جام حذفی: فینال حذفی را داوران داخلی قضاوت می کنند.

▪️با تصمیم هیأت رئیسه سازمان لیگ و کمیته مسابقات، مسابقه فینال جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ روز چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

▪️در همین خصوص روشنک گفت: به نظرم نیازی به حضور داوران خارجی در دربی تیم های سرخآبی در فینال جام حذفی نیست و داوران ایرانی توان قضاوت این بازی مهم را دارند.

 

حساس‌ترین استقلال – پرسپولیس سال‌های اخیر، هفته بعد روز چهارشنبه ۱۰ خرداد در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

پرسپولیس امروز با برد ۳ بر ۱ مقابل تیم هوادار به فینال بازی‌های جام حذفی ایران صعود کرد و باید در فینال مقابل استقلال صف‌آرایی کند.

 

پیش بینی نتیجه دربی

 

فرق استقلال و پرسپولیس در مقطع فعلی اینجاست …

استقلال بعد از برد پر گل تراکتور و احتمالا نساجی با غرور وارد دربی میشه چون روی کاغذ این دو برد هیچ افتخاری برای آبی ها نداره!

اما.. حسی که بازیکنای پرسپولیس در مقطع فعلی دارند غرور نیست بلکه ایمانه‌! پرسپولیسی ها بعد از اینکه با همدلی و هم قسم شدن قهرمان شدن ایمان آوردن که در کنار هم توانایی انجام هر کاری و شکست دادن هر تیمی رو دارند.

نسبت به دربی های قبلی به شخصه حس میکنم استرس خاصی ندارم چون به این تیم ایمان دارم و این ایمان معجزه میکنه..

 

 

استقلال بی پروا و شجاعانه بازی میکند این نوع بازی در مقابل تیمهای معمولی اکثرا جواب میدهد

اما در مقابل تیمهای مدعی که بازیکنان بسیار خوبی دارند ممکن است جوابگو نباشد و با باخت همراه شود

پرسپولیس در میانه میدان و همچنین فاز تهاجمی بازیکنان بسیار خوبی دارد که از یک کوچکترین غفلت حریف بخوبی استفاده میکنند و به گل میرسند

برای برد در دربی ، ساپینتو و شاگردانش باید یک بازی حساب شده و منطقی به نمایش بگذارند و مراقب باشند به هیچ‌وجه گل اول بازی را دریافت نکنند

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!