تاریخ دربی ۱۰۱ استقلال و پرسپولیس کی است؟

Capture 9

دربی فوق العاده مهم و حساس 101 بین دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی 1402 در تاریخ روز 10 خرداد ساعت 18 و 30 برگزار میشود.

 

تاریخ دقیق دربی 101 پایتخت

اکران «دربی ۱۰۱» در فینال جام حذفی در روز 10 خرداد 1402

دومین دیدار مرحله نیمه نهایی مسابقات جام حذفی بین تیم‌های هوادار و پرسپولیس با نتیجه ۳ بر یک پرسپولیس خاتمه یافت.

گئورگی گولسیانی دقیقه ۴ از روی نقطه پنالتی، وحید امیری در دقیقه ۹ و عیسی آل‌کثیر در دقیقه ۷۲، گل‌های پرسپولیس را به ثمر رساندند. بابک مرادی هم در دقیقه ۶۰ از روی نقطه پنالتی تنها گل هوادار را زد.

با برتری تیم فوتبال پرسپولیس برابر هوادار، دربی شماره ۱۰۱ این بار در قالب فینال جام حذفی برگزار می‌شود و شاگردان گل‌محمدی باید به مصاف استقلال بروند.

 

تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر نساجی مازندران در مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام حذفی به دیدار فینال راه یافت و باید منتظر حضور احتمالی پرسپولیس باشد تا انتقام شکست در دربی صدم را بگیرد.

 

پیش درآمد دربی

 

جام حذفی برای استقلالِ تنها و جسورِ ساپینتو کم است اما تنها چیزی است که برای فتح کردن باقی مانده، تيمِ جذابی كه اگر عدالت فوتبال برقرار شده بود و بدشانسی و بی عدالتی گریبانش را نگرفته بود مى توانست قهرمان لیگ باشد حالا باید برای فتح جام حذفی تلاش کند ؛
جامی که باید گرفت ، با برد مقابل پرسپولیس، چشم به راه فینالی هستیم که هم یک جام به تالار افتخاراتمان اضافه کند هم محل انتقام دربی چرکِ چند هفته ی پیش باشد.
.
۲-شکست دادن همزمان حقیقی و نساجی لذت رسیدن به فینال را دوبرابر می کند، نساجی که همیشه مقابل استقلال بدقلق و سختگیر است و حقیقی که بهترین نمایش هايش را برای تقابل با استقلال کنار می گذارد آن هم در جام حذفی که محل شگفتی هاست می توانستند شب تلخی را برای ما رقم بزنند اما عدالت فوتبال براى تيمِ بى رحمِ ساپى اجرا شد تا روزهای سختِ بعد از پایان لیگ فعلأ مزین به یک شیرینی موقتی شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!