آموزش کامل ثبت نام وام ازدواج ۱۴۰۳

Capture 12

در این مطلب به طور کامل و ساده به شما عزیزان نحوه ثبت نام وام ازواج 1402 در سایت و سامانه و تمام جزییات مبلغ و نحوه دریافت این وام را توضیح داده ایم.

 

نحوه ثبت نام وام ازدواج

مراحل ثبت نام وام ازدواج ۱۴۰۲ + محاسبه دوره بازپرداخت، سود، تعداد و مبلغ اقساط :

شرایط دریافت وام ازدواج ۲۲۰ میلیون تومانی
در صورتی که سن مرد کمتر از 25 سال و سن زن کمتر از 23 سال باش به هر کدام د وام 220 میلیونی در غیر اینصورت وام 180 میلیونی داده می شود.

مراحل ثبت نام وام ازدواج ۱۴۰۲
1. ورود به سامانه تسهیلات بانک مرکزی «ve.cbi.ir» ، تکمیل اطلاعات و گرفتن کد رهگیری
2. بازگشت به سامانه بعد از چند روز و تعیین شعبه بانکی که برای گرفتن تسهیلات باید به آن مراجعه کنید. حداکثر ۱۲ روز بعد از دریافت کد رهگیری زمان دارید که به بانک مراجعه کنید.
3. رفتن به شعبه بانک، تکمیل مدارک و گذاشتن ضامن موردنیاز برای وام ازدواج
4. پرداخت وام

مدارک لازم برای ثبت نام وام ازدواج ۱۴۰۲ هنگام مراجعه به بانک
▫️اصل و کپی سند ازدواج، اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه زوجین، کارت ملی (دائم یا موقت)، اصل و کپی مدارک شناسایی ضامن ها، آدرس محل سکونت و کدپستی ده‌رقمی و کد رهگیری ۱۰ رقمی (از طریق تکمیل اطلاعات در سامانه ثبت نام وام ازدواج دریافت می شود)
▫️برای زوج، مدارک ۲ ضامن باید ارائه شود

سود و دوره بازپرداخت وام ازدواج ۱۴۰۲
نرخ سود وام ازدواج ۴ درصد
رقم قسط وام ازدواج ۲۲۰ میلیونی ماهانه حدود یک میلیون و ۸۳۳ هزار تومان

تعداد قسط وام ازدواج ۱۴۰۲ حداکثر ۱۲۰ قسط ماهانه

 

 

نحوه ثبت‌ نام وام ازدواج و فرزند از طریق سامانه ve.cbi.ir/ ثبت نام کاملاً رایگان است

متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزند صرفا از طریق سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه فرزند به آدرس https://ve.cbi.ir/، اقدام به ثبت‌نام کنند.

سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزند توسط بانک مرکزی راه‌اندازی شده تا متقاضیان این تسهیلات بطور مستقیم و بدون واسطه در این سامانه ثبت‌نام کنند.

 

جزئیات پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری

رئیس گروه تسهیلات قرض الحسنه اداره اعتبارات بانک مرکزی با اعلام جزئیات پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری اعلام کرد: سامانه ثبت نام متقاضیان این تسهیلات پایدار است و مشکلی برای ثبت نام متقاضیان وجود ندارد.

خانم باشی زاده با اشاره به برخی اخبار منتشر شده در زمینه اختلال در سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزند آوری گفت:‌ این سامانه بر بستر اینترنت فعال است و گاهاً به دلیل تراکم مراجعات به آن با کندی مواجه می‌شود.

وی تاکید کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته از بخش پشتیبانی سامانه، این مشکل نیز مرتفع شده است و متقاضیان گرامی می‌توانند جهت ثبت‌نام برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

رئیس گروه تسهیلات قرض الحسنه اداره اعتبارات بانک مرکزی خاطرنشان کرد:‌ بر اساس اطلاعات دریافتی از سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از ابتدای سال جاری تا تاریخ 23 اردیبهشت ماه 1402 تعداد 216 هزار و 500 نفر متقاضی برای دریافت این تسهیلات ثبت ‌نام کرده‌اند که از این تعداد، 35 هزار و 950 فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ 70 هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

همچنین، از ابتدای امسال تا 23 اردیبهشت ماه، 44 هزار فقره تسهیلات فرزندآوری به مبلغ 25 هزار و 833 میلیارد ریال به متقضیان پرداخت شده است

 

 

وام ازدواج ۱۸۰ میلیون تومانی ابلاغ شد

 

بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج مطابق با قانون بودجه سال ۱۴۰۲ توسط بانک مرکزی برای اجرا به شبکه بانکی ابلاغ شد.

بر اساس این بخشنامه، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۳۹۸/۰۱/۰۱بوده است مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله است.

تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای زوج‌های زیر ۲۵ سال و زوجه‌های زیر ۲۳ سال مبلغ ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!