خرید بلیط دربی چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ [راهنمای کامل]

Capture 15

 

در این مطلب آموزش کامل نحوه خرید و زمان فروش بلیط دربی فینال جام حذفی در روز چهارشنبه 10 خرداد 1402 از سایت بلیت فروشی فدراسیون فوتبال با قیمت آن را آورده ایم.

 

نحوه خرید بلیط دربی

خرید اینترنتی بلیت دیدار استقلال و پرسپولیس از سامانه http://footballeticket.ir برای تهیه بلیت انجام میشود و شما می توانید با مراجعه به این سامانه به راحتی خرید بلیط الکترونیکی این دیدار را تهیه کنید.

 

راهنمای خرید بلیت :

سامانه فروش بلیط دربی به‌نشانی footballeticket.ir دردسترس خریداران قرار دارد.

کسانی که قبلا در این سامانه ثبت‌نام کردند می‌توانند با مراجعه به سایت و کلیک کردن عبارت خرید بلیط، دست به کار شوند.

انتخاب بازی

انتخاب تیم و جایگاه

صندلی مورد نظر را انتخاب و اطلاعات شخصی خودتان را وارد کردید،

پرداخت وجه

توجه: اگر نام کاربری را گم کردید، بعد از کلیک کردن روی گزینه نام کاربری خود را نمی‌دانم، باید کد ملی را وارد کنید تا نام کاربری که قبلا با آن ثبت‌نام کردید، نمایش داده شود.

اگر کلمه عبور را فراموش کرده باشید، تقریبا همین مراحل را باید طی کنید.

پاسخ به چند سوال امنیتی

رمز عبور جدید برای شما از طریق تلفن همراه پیامک می‌شود.

 

قیمت نهایی بلیت‌های دربی

 

قیمت جایگاه VIP به مبلغ 500 هزار تومان خواهد بود. قسمت روبروی جایگاه 200 هزار تومان و پشت دروازه هم 100 هزار تومان است.

این در حالی است که شورای تامین هنوز در مورد باز کردن طبقه دوم ورزشگاه آزادی تصمیم‌گیری نکرده و اگر این اتفاق رخ دهد قیمت بلیت طبقه دوم 50 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

 

Capture 9

 

فروش بلیت دربی احتمالا از سه شنبه

 

طبق اعلام سایت بلیت‌فروشی ، فروش بلیت دربی از سه شنبه اغاز خواهد شد ، هنوز ساعت دقیق بلیت فروشی مشخص نیست اما احتمالا از صبح سه شنبه بلیت فروشی شروع میشه.

 

محمد محمدی معاون باشگاه پرسپولیس:

داور چه ایرانی باشد چه خارجی ما مشکلی نداریم هر داوری باشد ما احترام می‌گذاریم و فوتبال خودمان را بازی می‌کنیم.

طبق گفته ها 35 هزار برای دربی بلیت فروخته میشه.

طبق قانون پرسپولیس میزبان فینال جام حذفی است.

 

 

سازمان لیگ: تماشاگران دربی بدون بلیت به ورزشگاه مراجعه نکنند

 

️سازمان لیگ فوتبال ایران:

️تمامی بلیت‌های اختصاص یافته به مسابقه دو تیم پرسپولیس و استقلال از هفته بیست و هفتم لیگ برتر به فروش رفته است و تماشاگرانی که موفق به خرید بلیت این مسابقه نشده اند به ورزشگاه مراجعه نکنند و هیچ بلیتی در ورزشگاه فروخته نخواهد شد.

 

احتمال باز شدن مجدد سایت بلیط فروشی

 

هواداران پرسپولیس گوش به زنگ باشند، شاید سایت فروش بلیت برای دربی مجددا باز شود. این مطلب در نشست هماهنگی مدیران اعلام شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در نشست هماهنگی مدیران که امروز به میزبانی سازمان لیگ برگزار شد، اعلام گردید رایزنی و بررسی ادامه دارد تا با تخصیص سهمیه جدید جهت حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی، سایت فروش بلیت مجدد برای دربی باز شود. این تصمیم قرار است امشب به اطلاع علاقمندان به فوتبال برسد.
این مساله در حالی مطرح شد که تعداد کم تماشاگران مورد اعتراض بسیاری کارشناسان و پیشکسوتان قرار گرفت. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز در رایزنی‌های خود، خواهان افزایش تعداد تماشاگران شد. افشین پیروانی نیز در این جلسه با اعتراض به این موضوع از تضییع حق پرسپولیس در رقابت با تیم‌های دیگر در کورس قهرمانی سخن گفت و اشاره کرد در هفته‌های اخیر پرسپولیس به هر شهری رفته، تیم میزبان از تمام ظرفیت ورزشگاهش استفاده کرده اما پر‌سپولیس به دلایل مشکلات مختلف در ورزشگاه آزادی از این نعمت محروم است.
در این جلسه همچنین اعلام شد به منظور به حداقل رساندن برخورد بین تماشاگران دو تیم، ورودی‌های جداگانه برای این منظور اختصاص یافته است.

بر این اساس هواداران پرسپولیس باید از ورودی شرقی، گیت‌های A و B و تونل‌های 8 و 10 برای ورود به سکوها و جایگاه‌های پرسپولیس‌نشین استفاده کنند. همچنین پارکینگ‌های 17 تا 20 به هواداران پرسپولیس اختصاص دارد. تهیه بلیت قبل از حرکت به سمت ورزشگاه نیز ضروری خواهد بود.

 

 

چند بلیط فروخته خواهد شد؟

 

فدراسیون فوتبال اعلام کرد احتمالا فقط 15هزار بلیت به فروش خواهد رسید، طبعا باتوجه به اینکه «عرضه و تقاضا» همخوانی ندارد، بازهم بازار دلالی رونق گرفت و به‌نوعی اشتغال‌زایی برای عده‌ای شکل گرفت.

در اطراف ورزشگاه آزادی و در سایت دیوار، بلیت‌های این مسابقه حساس تا 5 میلیون تومان هم به‌فروش می‌رسید که نشان می‌دهد باتوجه به افزایش نرخ تورم، دلال‌ها نیز قیمت را به‌شکل باورنکردنی‌ای بالا برده‌اند.

یک شخص با در اختیار داشتن «کارت‌خوان»، مبلغ ۵٠٠ هزار تومان از هوادارانی که موفق به خرید بلیت مسابقه استقلال و پرسپولیس نشدند، می‌گرفت و آنها را بدون هیچ مشکلی به داخل ورزشگاه می‌برد.

شاید برنده واقعی این دیدار دلال‌هایی بودند که باتوجه به مدیریت نه‌چندان صحیح مسئولان فوتبال، به سود قابل‌توجهی برای چندساعت دست یافتند.

 

 

خرید و فروش بلیت دربی ۱۲ برابر قیمت واقعی در بازار سیاه

ظرفیت تماشاگران محدود است و فقط مردان می‌توانند در ورزشگاه بازی را از نزدیک تماشا کنند.

همین ظرفیت محدود، قیمت بلیت دربی در بازار سیاه را به ۱۲ برابر قیمت اصلی هم رسانده است. یکی از فروشندگان بلیت که قیمت سه میلیون تومان آگهی گذاشته است، می‌گوید: «بلیت برای روبه‌روی جایگاه است. تخفیف هم می‌دهم. دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان.»

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!