عکس های جذاب ستایش موسوی در اینستاگرام!

Capture 16

ستایش موسوی بازیگر فوق العاده جذاب و خوشتیپ سینمای ایران که در سریال دیو و ماه پیشونی شهرت یافت، عکس های عجیبش در اینستاگرام داغ شده است.

 

ستایش موسوی کیست؟

ستایش موسوی متولد 2 تیر 1376 در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. پدرش سید جواد موسوی است که در سال 1379 فوت کرده است. خانم ستایش موسوی سادات هستند.

وی از کودکی به بازیگری علاقه زیادی داشته و می گوید هرگز فکرش را نمی کردم که بتوانم بازیگر شوم. زمانی که بزرگ شدم دغدغه ام فقط رفتن به سرکار بود و دوره دندانپزشکی دیدم تا بتوانم دستیار پزشک شوم و از آن جایی که خیلی خوش شانس بودم ، خانم دکتری که دستیارش بودم ، بهترین دوستم شد و من را به سمت هنر سوق داد.

 

 

آیدی اینستاگرام ستایش موسوی

 

آیدی پیج اصلی اینستاگرام ستایش موسوی (@setayeshmosavii) می باشد.وی عکس های جذاب و زیبای خود را در همین پیج منتشر می کند.

 

ستایش در دیو و ماه پیشونی

«دیو و ماه پیشونی» بر اساس یکی از افسانه های کهن ایرانی نگاشته شده است . در خلاصه داستان این سریال آمده است: ماه پیشونی همراه با یکی از نوادگان ارژنگ دیو که در داستان های شاهنامه با رستم دستان جنگیده بود؛ در فضایی فانتزی و شاد همسفر می شود، سفری در دنیای امروز ؛ برای کودک درون همه افراد خانواده.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!