سریال خواهر و برادرانم قسمت ۹۳

123 1

مشاهده مطلب سریال خواهر و برادرانم قسمت 93 با زیرنویس فارسی چسبیده هاردساب Kardeslerim

 

صنعت فیلم سازی در ترکیه در سال های اخیر به شدت رشد کرده است و به عنوان یکی از مهمترین صنایع فرهنگی و هنری در این کشور شناخته می شود. این صنعت در ترکیه در دهه 1960 با شروع تولید فیلم های سینمایی به مرحله ایجاد صنعت سینما رسید. در طی سال های 1970 تا 1990، صنعت سینمای ترکیه به دلیل افزایش تولید فیلم های تجاری و بی کیفیت، در حال سقوط بود. اما با شروع دهه 2000، با تولید فیلم های با کیفیت و بازگشت به موضوعات فرهنگی و تاریخی، صنعت سینمای ترکیه دوباره جایگاه خود را بازیابی کرد.

 

یکی از سریال هایی که این روزها مخاطبان ترکی و حتی ایرانی خود را بشدت و بصورت هر هفته بدنبال خود می کشد، سریال “خواهر و برادرانم” یا “Kardeslerim” است که با گذشت بیش از 90 قسمت از آن، هر هفته طرفداران خود را پای تلویزیون میخکوب میکند!

 

این مجموعه تلویزیونی اولین بار در 20 فوریه 2021 بر روی آنتن شبکه aTV رفت. اگر کنجکاو هستید بدانید که سریال خواهر و برادرانم چند قسمت از این سریال پخش شده، در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این اثر از شبکه ATV بروی آنتن می‌رود و تاکنون سه فصل از آن ساخته شده است. ممکن است کنجکاو باشید که به طور کل سریال خواهران و برادران چند قسمت است؟ در این باره نیز باید بگوییم  تاکنون 91 قسمت این سریال پخش شده‌. در انتها باید اشاره کنیم که ساعت پخش سریال ترکیه ای خواهران و برادرانم شنبه‌‌ها ساعت 20:30 است‌.

123 2

 

خلاصه ای از این سریال جذاب و دیدنی که دو سه سالی میشود هموطنان کشورمان را نیز در زمره دنبال کنندگان حرفه ای خود می بیند:

خلاصه سریال خواهران و برادران درباره این چهار خواهر و برادر است که علاقه خاصی بین آنها جریان دارد و بهم متصل هستند. آنها طی حادثه‌ای شوم پدر و مادر عزیزشان را از دست می‌دهند و خوشبختی به یکباره از خانه آنان رخت برمی‌بندد. قدیر که همیشه سعی در محافظت از دیگر خواهر و برادران خود را دارد، باید باری دیگر آنها را جمع کند تا به مرغداری عمویشان بروند و در آنجا زندگی کنند. هرکدام از اعضای خانواده چالش‌هایی را پشت سر می‌گذارند و طی مشکلات تنها فقط می‌توانند به یکدیگر تکیه کنند. اما هسته داستان از جایی شروع می‌شود که سر و کله عاکف رئیس دانشکده در زندگی آنها پیدا می‌شود. عاکف درهای جدیدی رو به این خانواده می‌گشاید. درهایی متصل به دالانی تو در تو از رازهای تاریکی که به حقیقت مرگ‌ پدر و مادرشان مربوط است و …

 

بیوگرافی بازیگران سریال خواهر و برادرانم

سوبورجو یازگی در نقش آسیــــــــــــه

123 3

نکته جالبی که در ابتدا باید بدانید این است که بازیگر نقش آسیه در سریال تریک های خواهر و برادرانم با زوج خود در این سریال یعنی اونور سعید یاران بازیگر نقش “دوروک” نامزد کرده و این دو در این سریال عاشقانه یکدیگر را دوست دارند. بازیگر و مدل جوان ترکیه ای که 18 سال سن دارد و با سریال تلویزیونی خواهر و برادران من به اوج شهرت رسیده با بازیگر مشهور و خوش سیمای این مجموعه به تازگی نامزد کرده است.

او در ۱۵ آوریل ۲۰۰۴ (۲۷ فروردین ۱۳۸۳) در استانبول به دنیا آمد. او بازیگری را به عنوان یک بازیگر کودک از سال ۲۰۱۲ آغاز کرد. مدتی در نقش های کودک بازی کرد.

 

اونور سعیـــد یاران در نقش دوروک

123 4

انور سعید یاران (به ترکی Onur seyit yaran) متولد ٢٣ دی ۱٣٧٣ در استانبول، بازیگر، شطرنج باز و مدل جذاب ترک است. انور از سمت پدر اصالتا اهل شهر اردو و از سمت مادر اهل سیواس است. انور تونا نفر اول مسابقات بهترین مدل مرد سال ٢۰۱۶ ترکیه است. عنوان بهترین مدل زن این دوره از مسابقات نیز به گیزم کایالی داده شده است.

او فارغ التحصیل رشته ی آکادمی ورزش دانشگاه هالیچ در رشته ی مدیریت ورزشی است. انور ٨ سال فوتبال بازی کرده و از سال ٢۰۰٨ تا ٢۰۱۱ در عرصه ی ملی، به بازی شطرنج مشغول بوده است. او اولین بازی خود را با نقش جان برک دال در سریال پاشو بریم ایفا کرده است. بازیگران این سریال را افرادی همچون اوفاک اوزکان، ارکان سور، مهتاب بایری و کرم کوپاجی تشکیل می دهند.

وی نامزد سوبورجو یازگی می باشد.

 

سایر ستارگانی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند:

  • هالیت اوزگور ساری (Halit Ozgur Sari) که در نقش قدیر
  • جانیت مت (Cüneyt Mete) در نقش اورهان
  • آیلین آکپینار (Aylin Akpınar) در نقش امل ارن
  • گوزده تورکر (Gözde Türker) در نقش هاریکا
  • لیزگه جومرت (Lizge Cömert) در نقش سوسن
  • جیهان شیمشک (Cihan Şimşek) در نقش اوقولخان
  • داملاسو ایکیزاوغلو (Damlasu İkizoğlu) در نقش ملیسا

 

 

قسمت 93 این سریال هفته آینده از شبکه A TV پخش خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!