ایا فردا مدارس تبریز تعطیل است سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱

ایا فردا مدارس تبریز تعطیل است سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ؟

اطلاعیه فعالیت مدارس آذربایجان شرقی⭕️

با سلام و احترام
پیرو سئوالات مکرر همشهری و هم استانی های عزیز باطلاع می رساند با توجه به‌ بارش برف و برودت هوا ، تا بدین لحظه هیچگونه تصمیمی در خصوص تعطیلی یا غیرحضوری بودن فعالیت مدارس تبریز و شهرستان‌های استان اتخاذ نشده است بنابراین فعالیت مدارس برای فردا حضوری خواهد بود به محض اتخاذ هرگونه تصمیم جدید از طریق همین کانال و پیج ذیل اطلاع رسانی خواهد شد.

با توجه به بارش سنگین برف احتمال تعطیلی در شهرهای تهران کرج همدان قزوین قم و برخی شهرهای دیگر بسیار بالاست

همدان : ادارات و مراکز آموزشی همدان فردا دوشنبه تعطیل است

🔹مدیریت بحران استانداری همدان اعلام کرد: با توجه به بارش برف، برودت هوا و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان، ادارات و مراکز آموزشی این استان فردا (دوشنبه) ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ تعطیل و فعالیت کارمندان به صورت دورکاری و غیرحضوری است.

تهران : بارش برف در استان تهران تا فردا ادامه دارد

🔺تسنیم: چرا تعطیلی فردا مدارس تهران هنوز اعلام نشده است؟

تسنیم نوشت:

🔹با وجود ادامه بارش برف در شهر تهران و اعلام هواشناسی استان تهران مبنی بر اینکه در همه ایستگاه‌های شهرستان‌های استان تهران، بارش برف ادامه دارد و انتظار می‌رود شرایط بارشی تا نیمه شب و صبح فردا دوشنبه ادامه‌دار باشد اما تا به این لحظه، تصمیمی برای تعطیلی مدارس استان تهران اتخاذ و اعلام نشده است!

🔹قطع به یقین صبح فردا، تهران شاهد یخبندان شدید در کنار انباشت برف در تمام مسیرهای تردد شهری و بین‌شهری خواهد بود حال با این اوصاف، سؤال اساسی از مسؤلان مربوطه در استانداری تهران و آموزش و پرورش این است که چرا هنوز هیچ تصمیمی برای تعطیلی مدارس در روز دوشنبه اتخاذ نشده است؟

🔹آیا بازهم برای فردا باید شاهد اعلام دیرهنگام تعطیلی مدارس، آن هم پس از حضور صبحگاهی دانش‌آموزان و معلمان در مدارس باشیم؟!

🔹باید خطاب به مسؤلان مربوطه گفت که وضعیت جوی فردا و یخبدان معابر از عصر امروز به خوبی و وضوح قابل پیش‌بینی بوده و اعلام تعطیلی مدارس در روز دوشنبه، حداقل تصمیم مدبرانه در این شرایط جوی بود که می‌توانست عصر امروز اعلام شود اما متاسفانه تا به این ساعت، خلاف آن را شاهد بوده‌ایم.

مدیر کل هواشناسی استان تهران:
🔹بر اساس آخرین آمار بارشی در همه ایستگاه‌های شهرستان‌های استان تهران، بارش برف ادامه دارد.
🔹تا این لحظه در ایستگاه فرودگاه مهرآباد ۵ سانتی‌متر و در لواسانات ۱۴ سانتی‌متر و اقدسیه ۱۰ سانتی‌متر گزارش شده و در دیگر ایستگاه‌ها میزان بارش کم بود.
🔹انتظار می‌رود شرایط بارشی تا نیمه شب و صبح فردا ادامه‌دار باشد و به تدریج از شدت بارش‌ها کم شده و تا ظهر فردا شدت ابرها کاهش می‌یابد.
🔹از روز چهارشنبه سامانه بارشی دیگر وارد استان تهران می‌شود که بارش‌های دیگری چون باران و برف به‌همراه خواهد داشت.

قزوین: مدارس قزوین فردا تعطیل شد

روابط عمومی آموزش و پرورش قزوین:
🔹با توجه به برودت هوا و یخبندان تمامی مدارس استان در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح روز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه تعطیل است و کلاس‌ درس به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

البرز: مدارس ابتدایی البرز غیرحضوری شد

🔹سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری البرز: فردا دوشنبه، 24 بهمن 1401، مدارس نوبت صبح مقطع ابتدایی در سراسر استان البرز به دلیل یخبندان و برودت هوا به صورت غیرحضوری خواهد بود./صدا و سیما

این خبر بروزرسانی می شود…

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!